حمایت از 40 استارتاپ در 40 سالگی دفاع مقدس

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با همکاری شتابدهنده سبک زندگی اسلامی ایلسا برگزار می‌کتد:

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با همکاری شتابدهنده سبک زندگی اسلامی ایلسا، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و استفاده از ظرفیت خلاقیت کشور جهت شخصیت سازی و مرجعیت سازی از شهدا، رویداد 40 استارتاپ را برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی موزه دفاع مقدس، در اربعین سالگرد دفاع مقدس رویداد 40 استارتاپ با همکاری شتابدهنده سبک زندگی اسلامی ایلسا جهت شناسایی و حمایت از ایده های خلاقانه و استارتاپی برگزار میشود.
امیر مسعود استادحسین مدیرعامل شتابدهنده ایلسا با اعلام این خبر گفت: محور حمایت شتابدهنده سبک زندگی ایلسا از استارت‌آپها به صورت روند محور و بر اساس حل مسائل راهکارهای کلان سبک زندگی اسلامی از نگاه رهبری است. بر این اساس و با توجه به مطالعات پیشین در زمینهی روند مرجعیتسازی از شهدا و با در نظر گرفتن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بر آن شدیم تا از 40 ایده خلاقانه با موضوع شخصیت‌سازی و قهرمانسازی از شهدا حمایت کنیم.
وی اقزود: ایده هایی که فرهنگ شهادت را همراه با نگاههای تازه و در قالبهای محصولات نرم افزاری، محصولات دانش بنیان، معماری و طراحی شهری، طراحی محصول و سایر محصولات رسانهای و فرهنگی مورد حمایت ایلسا قرار میگیرند.
استادحسین بااشاره به اینکه نوع حمایت از ایدهها بستگی به مرحلهی زیست استارتاپ دارد گفت: ایلسا از اختصاص فضای کار تا مربیگری، مشاوره، جذب سرمایه گذار و سرمایه اولیه، تبلیغات و بازاریابی در خدمت استارتاپها است.
وی در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حامی اصلی ما درا ین رویداد است موضوع ویژه‌‌ای درحوزه موزه‌داری تعریف کرده‌ایم نا .هر ایده‌ای که بتواند در موزههای دفاع مقدس به صورت مفهومی یا تجسمی مورد استفاده قرار گیرد را در فرآیند شتابدهی قرار دهیم.
گفتنی است ایده‌پردازان میتوانند جهت ثبت نام به سایت ایلسا به آدرس ILSAGROUP.IR مراجعه کرده و فرم عضویت را پر کنند و یا ایده ها و طرح های خود را به ایمیل ایلسا به آدرس IDEA@ILSAGROUP.IR ارسال نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *