همایش نیمه پایانی هماورد بازارپردازی تهران

مرحله نیمه پایانی هماورد بازارپردازی تهران در اولین روز شهریور ماه ۱۴۰۱ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با حضور پررنگ سازمان ها و سرمایه گذاران مختلف برگزار شد.

به تهیه کنندگان فرصتی جهت ارائه محصول نهایی داده شده بود تا بتوانند بر مبنای ماموریت خود و با کمک تولیدکنندگان منتخب به بازارپردازی کاراکتر محور و روایت محور بپردازند.

هماورد بازارپردازی تهران حدود یک سال پیش، به همت شورای فرهنگ عمومی و سازمان تبلیغات و دبیرخانه این رویداد شروع به کار کرد و تهیه کنندگان ارشد در راستای بازارپردازی کاراکتر، تولیدکننده هایی را انتخاب کردند که از این بین شتاب دهنده ایلسا با پنج تیم کتاب تعاملی آد، تیم کلاهدوز، نابغه هوشمند، اتاق قصه گو و پنج سنگ وارد گود رقابت شد.

در ادامه طی جلسات متعددی با این پنج تیم، مبنای اصلی تولید، مرچندایز و بازارپردازی کاراکترهای هفت خوان شد؛ و مقرر گردید هفت خوان بر روی محصولات متفاوتی مرچندایز روایت و کاراکتر شود.

خروجی ماه ها تلاش تیم های برگزیده از طرف ایلسا روز سه شنبه در همایش نیمه نهایی ارائه شد. در مرحله نیمه نهایی فرصت خوبی برای ارزیابی و بازخوردگیری مخاطب از محصولاتی که به تازگی تولید شده اند به وجود آمد تا در نمایشگاه پایانی ارائه ای قوی و غنی صورت گیرد.

هم چنین فرصت های سرمایه گذاری خوبی برای مجموعه ایلسا فراهم شد و در راستای آن کتب منتشر شده، انیمیشن و بازی رومیزی هفت خوان توانستند مخاطبان ویژه ای را جذب کنند.

در نهایت با توجه به بازار وسیع و تشنه داخلی برای بازارپردازی کاراکتر بر روی محصولاتی از قبیل اسباب‌بازی، بازی رومیزی، بازی‌های رایانه‌ای، پویانمایی،کتاب و… و ظرفیت فراوان بخش خصوصی در این عرصه می‌توان امیدوار بود که این هماورد، نخستین گام محکم در راستای بازارپردازی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *