رویداد آینه

شتابدهنده ایلسا با همراهی انجمن عرضه کنندگان محصولات فرهنگی رویداد ایلسا را با هدف شناسایی فعالان صنایع فرهنگی در دوران کرونا برگزار می کند.

این رویداد با موضوعات استارتاپ ها و ایده های مرتبط با کتاب،روزنامه،نشریات،نرم افزار،بازی های رایانه ای،اسباب بازی،گردشگری،صنایع دستی،هدایا و تزئینات،هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی،رسانه های دیداری شنیداری،پوشاک ایرانی و کالای حجاب،خوراک و تغذیه سالم و نوشت افزار را حمایت می کند.

رویداد آینه با محورهای تبلیغات فرهنگی شیوه های مواجهه با کرونا، طراحی،تولید،توزیع و تبلیغ منطبق بر شرایط قرنطینه، ارائه مدل کسب و کار جدید در دوران همه گیری کرونا ، خدمات و رویدادهای بین الملل با رویکرد فضای مجازی، پژوهش در حوزه مصرف فرهنگی و صنایع فرهنگی در دوران کرونا و پسا کرونا برگزار می شود و استارتاپ ها ، تولید کنندگان ،تامین کنندگان ،فروشگاه داران و عرضه کنندگان، فروشگاه های آنلاین و صفحات مجازی، موسسات فرهنگی، انجمن های فرهنگی و کارگاه های خانگی می توانند در رویداد فوق شرکت کنند.

نفرات برگزیده در این رویداد از طریق ارائه تندیس به برترین ها،هدیه نقدی به نفرات برتر، امکان استفاده از امتیازات و خدمات مجمع صنایع فرهنگی و انجمن صف، ارائه مدل و راهکارهای احیای صنایع فرهنگی در دوران پساکرونا، تسهیلگری ویژه مجامع و تشکل ها در دوران کرونا تقدیر و مورد حمایت قرار می گیرند.

 

لینک مصاحبه روابط عمومی ایلسا در خصوص رویداد آینه با خبرگزاری هنر آنلاین :

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-151974

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *