حضور ایلسا در رویداد هم‌آهنگ مشهد مقدس

دعوت مبلغین به حضور در حیطه کسب‌وکار

خانه خلاق ایلسا با حضور در رویداد هم‌آهنگ به معرفی خود و استارتاپ کارما پرداخت و از بین مبلغین به جذب نهاد اجتماعی پرداخت.

نفیسه‌شاهی‌نوری با توضیح شتابدهنده‌ و خانه خلاق ایلسا برای مبلغین سراسر کشور گفت: شتابدهنده‌ و خانه خلاق ایلسا با بررسی 10ساله سبک‌زندگی‌اسلامی به سه دسته روند مفید، خنثی و مضر رسیده‌است که مجموعا شامل بیست و یک روند می‌شود. ما از کسب و کارهایی که بر روی این روندها و در نهایت بر سبک‌زندگی اثر می‌گذارند حمایت می‌کنیم. اقدامات و حمایت‌های ایلسا شامل: فضای‌کار‌، پرورش‌ایده، هویت‌سازی، مشاوره، جذب‌سرمایه‌گذار، معرفی‌ به‌ بازار، تبلیغات، ثبت‌شرکت، مربیگری و سرمایه‌اولیه می‌شود.

وی افزود: خانه خلاق ایلسا این خدمات و امکانات را در یک دوره جنینی 9ماهه به ایده‌ها و استارتاپ‌ها ارائه می‌کند، زیرا بهترین دوره رشد و تکامل کائنات همان دوره‌ای است که یک جنین به وجود می‌آید و تا تولد این دوره ادامه پیدا می‌کند به همین دلیل شعار ایلسا را تا تولد با شماییم قرار دادیم.

مدیرعامل خانه خلاق ایلسا در جریان معرفی استارتاپ‌های تحت پوشش به تشریح استارتاپ کارما پرداخت و گفت: کارما یک استارتاپ بر پایه سرمایه‌گذاری جمعی است که از بخش‌های گوناگونی مانند: کارماران،کارمادان،کارمایار،کریمان،امینان و نهاد اجتماعی تشکیل شده‌است که وظیفه آن حمایت از کسب‌و‌کارهای حیطه صنایع‌فرهنگی است.

شاهی نوری در ادامه بیان کرد: کارما سعی می‌کند با استفاده از ضمانت اجتماعی خدمات مالی و معنوی ارائه دهد. خیلی از کسب‌و‌کارها به حمایت‌هایی مانند مشاوره نیاز دارند که توسطه شبکه امینان صورت می‌گیرد یا نیازمند تبلیغات و تولیدمحتوا هستند که به واسطه همکاری با گروه‌های جهادی این امر مهیا شده‌است.

وی افزود: نهاداجتماعی اصلی‌ترین مهره از زنجیره کارما می‌باشد که وظیفه ضمانت اجتماعی، معرفی کسب‌و‌کارها و… را برعهده دارد. خوشبختانه به دلیل حضور مبلغین سراسر کشور این فرصت برای کارما مهیا شد تا بتواند تعداد زیادی نهاداجتماعی را جذب کند تا در شهرهای محل اقامتشان عضوی از خانواده بزرگ کارما باشند.

گفتنی است رویداد هم‌آهنگ با موضوعیت ازدواج و خانواده به مدت سه روز در مشهد مقدس با حضور مبلغین سراسر کشور به طول انجامید که در روز اختتامیه، وزیر ورزش و جوانان از غرفه ایلسا در نمایشگاه رویداد هم‌آهنگ بازدید به عمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *