آغاز به‌کار پویش با حسین بمان

کامل‌ترین یا حسین (ع)، با حسین(ع) ماندن است.

 تو “با حسین بمان”

 

به همت استارتاپ ربیع و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پویش “با حسین بمان” از اول محرم آغاز شد.
هدف از این پویش نذر 72000 پیراهن مشکی برای مستضعفین و محرومین جامعه است و همزمان با دهه اول محرم در صفحه مخصوص خود به آدرس زیر شروع شده است.

به گفته کارشناس فرهنگی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مردم ما در جامعه به واسطه فرهنگ و شعائر حسینی بحمدالله سال‌هاست که با انواع و اقسام نذرها در حال خدمت رسانی به هم‌نوعان خود هستند. اما در سالیان گذشته مدل‌های خلاقانه و بسیار جذاب و اجتماعی برای خدمت به دیگران در حال شکل گیری ست، مانند نذر کتاب و آموزش، نذر پزشکی و سلامت و نذر فرهنگی و اجتماعی که برای خدمت رسانی خاص به انواع نیازمندان است که یادآور موج همدلی و ایثار و اهدای نذورات مردم برای حمایت و کمک به رزمندگان در ایام بسیار سخت جنگ تحمیلی و دفاع مقدس خواهد بود. به همین منظور تصمیم گرفتیم تا در این زمینه با کمک یکی از استارت‌آپ‌های خلاق و خوش آتیه در حوزه توزیع محصولات فرهنگی، تعداد 72000 پیراهن مشکی را به نیت ۷۲ تن به 72000 هموطن نیازمند و کم برخوردار اهدا کنیم.
وی افزود این پویش از طریق تبلیغات شهری و محیطی، تبلیغات فضای مجازی و نیز تبلیغات تلویزیونی در حال انجام است و درصدد هستیم تا با حضور خیرین محترم شرکت کننده، اختتامیه باشکوهی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار کنیم. محسن همتی‌ها بنیانگذار استارتاپ ربیع با اشاره به زیرساخت فنی مناسب و لجستیک ربیع برای اجرای میدانی این پویش و همچنین حمایت باغ موزه دفاع مقدس از ایده های خلاقانه فرهنگی از شعار این پویش با نام “با حسین بمان” رونمایی کرد. این پویش از اول ماه محرم الحرام سال ۱۴۰۲ شمسی تا پایان محرم  ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان و خیرین محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این پویش می توانند به یکی از روش‌های زیر اقدام نمایند:

مراجعه به صفحه پویش به آدرس https://rabimohabat.ir/charity-landing/bahoseyn

تماس با مجموعه ربیع محبت به شماره 02591002526

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *